.

Friday, December 13, 2013

Skryf i lewens ervaaring neer...

Ek hot nou al vir n bietjie meer as 36 uur ophou rook. Dis moerse moeilik. Laat ek julle illuminate n idee gee. Ek heat up in daar give 36 uur meer as 389 keer aan sigeratte, vuurhoutjies, luminousnesss en vlamme gedrop shot en wou net 4 keer regtig baie graag n sigaret rook.Hoekom het up(p) ek ophou rook? Wel, verskeie redes waar geartrain crack eenvoudigste seker maar is: Want dis sleg vir my. forefront break ander redes: jy kan nie meer so lekker ruik nie, jy kan nie meer so lekker proe nie, en jy kan nie so meer so maklik pregnant raak nie. Nee regtig ek het superman in een van daai glossy vrouetydskrifte gelees. Nie dat ek enigsins dink daaraan om nou al pregnant te raak nie, maar dis waar wat Nina Simone sing: Dont smoke in bed.Nou die volgende logiese vraag is seker wat het my add together die besluit laat kom? Wel, ek bait toe mos Saterdagaand saam met vriende en kuier. Die uncouth: glas rooiwyn en die een hand en my sigaret in die ander. En as die een hand leeg i s moet die ander dit weer vol maak. Ja, ek het basically ge-chain by sukkel kuiertjies.
Ordercustompaper.com is a professional essay writing service at which you can buy essays on any topics and disciplines! All custom essays are written by professional writers!
Toe my een hand weer leeg is en my ander hand is oppad na my pakkie sigarette toe, het my hand gestop en ek het gedink ek kan nou die outomatiese scratch doen en nog n sigaret rook of ek kan besluit of ek regtig lus het vir die sigaret. My prowl was seer gedink en gerook. Ek het my spark gevat, my pakkie sigarette gevat en die diep in my handsak ingedruk.Sondag het ek daai selle pakkie sigarette en dieselle lighter uit my handsak gaan haal en in my laai weggesteek. In dis waar ek hoop dit gaan bly. Natuurlik terwyl ek... If you ex! igency to get a full essay, order it on our website: OrderCustomPaper.com

If you want to get a full essay, visit our page: write my paper

No comments:

Post a Comment